چی بپوشم کاپشن یا بارانی

کاپشن یا بارانی مساله این است

برای داشتن یک زمستان گرم و بدون سرماخوردگی تهیه لباس مناسب اولین الویت است.در این مطلب سعی داریم نکات مهم در تهیه ملزومات زمستانی را بیان کنیم.در لباس براس فصول سرد کیفیت مهمتر از کمیت است.

شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد.

بارانی دارای رویه ضد آب و بالا لایه بسیار نازک بیتر مناسب فصل بهار و پاییز است که بارندگی زیاد است اما دمای هوا خیلی سرد نیست.

فرق کاپشن با بارانی چیست؟

اما کاپشن دارای لایه ضخیم جهت گرم نگه داشتن بدن استو بیشتر برای فصول سرد مثل زمستان طراحی و استفاده میشود.کاپشنها نیز اغلب رویه ضد آب دارد و برای حفاظت در باد و باران مناسب است.

کاپشنها انواع گوناگون و متنوعی دارد که با توجه به اقلیم محل زندگی و میزان سرمای منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپشن و بارانی زنانه

ویژگیهایی که در خرید یک کاپشن با کیفیت باید در نظر بگیرید.

1-رویه کاپشن: حتما در نظر داشته باشید رویه کاپشن ضد آب باشد.اگر اقلیم زندگی شما سرد و خشک است میتوانید این آیتم را در نظر نگیرید.
2-عایق کاپشن: انواع عایقهای کاپشن عبارتند از:پر،الیاف مصنوعی،پشم مصنوعی هر چه ضخامت و کلفتی این عایقها بیشتر باشدو در عین حال با کیفیت تر بدن شما را نیز گرمتر نگه میدارد.
3-سایر مشخصاتی که باید در نظر بگیرید:
-کلاه: بهتر است کاپشنی را انتخاب کنید که دارای کلاه باشد الویت با داشتن کلاه جداشدنی است.این ویژگی به شما کمک میکند بتوانید کاپشن را در استایلهای متفاوت استفاده کنید.

-زیپ:کاپشنهای زیپدار گرمای بدن را بهتر از کاپشنهای دکمه دار نگه میدارند.

ویژگی یک کاپشن و بارانی مناسب

همیشه جهت اطمینان خاطر برای فصل سرما یک عدد کاپشن دیگر یا بارانی در نظر بگیرید که دارای ویزگیهای مناسب باشد اما سبک تر از کاپشن اصلی باشد که چنانچه دمای هوا مناسب بود و سرمای شدیدی نداشت بتوانید از آن استفاده کنید.

برندهای کاپشن متفاوت است.معروفترین آنها زارا،پول اند بیر،برشکا،السی وایکیکی،دفکتو، اچ اند ام و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.