ست کیف، روسری و هد بند مادر و دختری

جدیدترین و شیکترین مدل ست مادر و دختر

خاص بودن از جمله مواردی است که برای اثر خانمها بسیار مهم است و البته وقت زیادی هم برای آن صرف می کنند. یکی از راه های خاص به نظر رسیدن برای خانمهایی که متاهل هستند، ست کردن لباس، کیف، کفش و یا سایر اکسسوریها با همسر یا فرزندان دختر و پسر است.

انواع ستهای خانوادگی، ست زن و شوهری، ست مادر و دختری نمونه هایی از این استایلهای خاص، جذاب و شیک هستند که علاوه بر خاص دیده شدن و لذت بردن از این هماهنگی بین اعضای خانواده، می توان لحظات شاد و یادگاریهای دلچسبی را با آنها ایجاد کرد و با عکس و فیلم خاطره های خوش و دلنشینی ثبت نمود.

ست لباس مجلسی صورتی مادر و دختر
ست لباس مجلسی صورتی مادر و دختر

از طرفی عموما دختر بچه ها علاقه دارند که مانند مادرشان رفتار کنند. این را در بازیهای کودکانه آنها و در حس مادری که به عروسکهایشان دارند می توان دید و حس کرد. البته امری طبیعی است که این شبیه سازی به نحوه لباس پوشیدن و… هم برسد. اینکه کفشهای پاشنه بلند مادرشان را می پوشند، موهایشان را همانند مادرشان درست می کنند و دوست دارند همانند مادرشان لباس بپوشند.

ست پیراهن و شلوار و بوت مادر و دختر
ست لباس پاییزه و زمستانه مادر و دختر

همانطور که در بالا اشاره شد، مادرها نیز علاقه زیادی به خاص بودن و ست کردن لباس خود با فرزند دلبندشان دارند. ستهای مادر و دختر از جمله زیباترین و جذابترین استایلهایی است که هر ساله طرفداران آن بیشتر و بیشتر می شود. همین امر سبب شده است تا طراحان و تولیدکنندگان مد و پوشاک تنوع بیشتری در طراحی و خلق این نوع ستها ایجاد کنند و محصولهای متفاوتی از ستهای لباس، کیف، کفش، روسری و سایر اکسسوریهای پر کاربرد را به بازار عرضه کنند که هم مورد پسند و هم مناسب استفاده خانمها و دخترها باشد.

نمونه هایی از انواع ستهای پرطرفدار مادر و دختری را که میتوان نام برد:

ست لباس مجلسی مادر و دختر

ست لباس اسپرت مادر و دختر

ست بلوز و شلوار مادر و دختر

ست انواع لباس راحتی مادر و دختر

ست انواع لباسهای خانگی مادر و دختر

ست تیشرت و شلوار مادر و دختر

ست بلوز و دامن مجلسی مادر و دختر

ست کفش مادر و دختر

ست کیف مادر و دختر

ست کیف و کفش کادر و دختر

ست روسری و گلسر مادر و دختر

ست کیف و روسری مادر و دختر

و …

از جمله این ستها، می توان به ست مادر و دختری کیف و روسری و هدبند اشاره کرد که با ایجاد استایلی خاص و بسیار شیک جذابیت و زیبایی زیادی به مادر و دختر می دهد.

این ست مادر و دختری دارای بیش از ۳۰ نوع متنوع در طرح و رنگبندی است و بسیاری از مدلهای آن طرحی از برندهای معروف جهان مانند فندی Fendi، شنل Channel، لویی ویتون Louis Vuitton، ورساچه Versace، دیور Dior و حتی کاراکترهای شخصیتهای کارتونی همانند میکی موس می باشد.

ست مادر و دختر کیف و روسری و هدبند طرح میکی موس
ست مادر و دختر کیف و روسری و هدبند طرح میکی موس

این ست از چهار تکه شامل کیف و روسری زنانه و هدبند یا گلسر و کیف دخترانه تشکیل شده است. کیف زنانه این ست مادر و دختری از نوع کیف دستی مجلسی سایز بزرگ از جنس مخمل جیر با کیفیت است که به راحتی تمیز می شود. دارای دسته های چرمی بلند است که استفاده از آن را برای خانمها راحتتر می نماید. داخل کیف دارای یک جیب زیپدار است که مناسب قرار دادن موبایل، کارت و پول است. نحوه بسته شدن این کیف توسط زیپ است. ابعاد این کیف سانتیمتر است و مناسب استفاده در مجالس و مهمانیها در چهار فصل سال می باشد.

خرید ست شیک و جذاب مادر و دختری کیف و روسری و هدبند طرح برند لاکچری فندی
ست کیف و روسری و هدبند مادر و دختری طرح فندی

روسری زنانه از جنس نخی ترک بوده و از نوع چاپی است که طرح برند فندی بر روی آن چاپ شده است. ابعاد این روسری سانتیمتر است. کیف دخترانه از لحاظ جنس و طرح و مدل همانند کیف زنانه این ست بوده با این تفاوت که داخل آن جیب ندارد. ابعاد این کیف دخترانه سانتیمتر است و دارای دسته های چرمی بلند است که استفاده از آن را برای دختر بچه ها راحتتر می کند. به همراه این کیف دخترانه، یک هدبند یا گلسر کشی پاپیونی نیز وجود دارد که طرح و رنگ آن نیز با بقیه اقلام این ست هماهنگ است. جنس این هدبند از ساتن درجه یک می باشد که بسیار نرم و راحت بوده و آسیب یا فشاری بر موها و پوست سر کودک وارد نمی کند. این هدبند مناسب دختران ۶ سال به بالا می باشد.

شما عزیزان می توانید طرحها و مدلهای دیگری از این ست را در دسته ست مادر و دختری فروشگاه اینترنتی دیلیپو مشاهده کنید. البته این ستهای مادر و دختری به صورت مجزا یعنی ست زنانه و ست دخترانه نیز ارایه شده است که هر کدام را می توانید در دسته های مربوطه مشاهده و به صورت مجزا ثبت سفارش نمایید.

ست مادر و دختر
ست زنانه
ست دخترانه
ست زنانه این مدل دارای یک کیف و روسری و ست دخترانه نیز دارای یک هدبند یا گلسر و کیف دخترانه می باشد.

نمونه هایی از این ستهای شیک، خاص و جذاب را می توانید در زیر ببینید ولی جهت مشاهده نمونه های بیشتر و همچنین اطلاع از مشخصات و ویژگیهای محصولات حتما از طریق لینکهای فوق به سایت فروشگاه اینترنتی دیلیپو مراجعه نمایید.

ست زنانه / مادر و دختری کیف و روسری و هدبند طرح برند شنل
ست زنانه / مادر و دختری کیف و روسری و هدبند طرح برند شنل
ست مادر و دختری کیف و روسری و هدبند طرح برند فندی سفید مشکی
ست مادر و دختری کیف و روسری و هدبند طرح برند فندی سفید مشکی
ست مادر و دختر کیف و روسری و هدبند طرح برند فندی
ست مادر و دختر کیف و روسری و هدبند طرح برند فندی
ست کیف و روسری نخی طرح برند دیور
ست کیف مخمل جیر و روسری نخی زنانه قهوه ای برند لویی ویتون
ست کیف و روسری نخی طرح برند دیور
ست کیف و روسری زنانه طرح برند لویی ویتون

در مقالات بعدی نمونه های دیگری از انواع ستهای مادر و دختری که شامل انواع لباسهای مجلسی، اسپرت و راحتی می باشد را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.