بلک فرایدی یا حراج جمعه black friday

جمعه سیاه چه روزی است و خرید از حراج بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی آخرین جمعه ماه نوامبر است و شروع فصل خرید کریسمس در سراسر دنیا می باشد. بلک فرایدی یک روز استثنایی برای خرید است. در این روز که در ایران به جمعه سیاه معروف است تمام سایتها و برندها در سراسر دنیا اجناس خود را با تخفیفات بالا حراج می کنند.

حراج بلک فرایدی یا جمعه سیاه

در روز بلک فرایدی فروشندگان با درصد حراج های بالا، خریداران را به خرید بیشتر و مقرون به صرفه تشویق می کنند. به همین دلیل این روز هم برای فروشندگان و هم برای خریداران روز پر سودی است.
در سالهای گذشته در روز بلک فرایدی مغازه ها و فروشگاهها از ۶ صبح تا ۱۲ شب یکسره باز بودند و در آخر شب هیچ کالایی در فروشگاه ها باقی نمی ماند.
امسال همانند دو سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا همه سایتها و برندهای حراج خود را بصورت آنلاین برگزار خواهند نمود و دیگر خبری از صفهای طولانی و هجوم جمعیت در فروشگاه ها نیست.

خرید در بلک فرایدی حس یک خرید خوب و با تخفیف عالیه که خاطره اش براتون همیشه موندگار هست و دوست دارید هر سال تکرارش کنید.

حراج بلک فرایدی در ایران حدودا سوم تا هفتم آذرماه است اما اکثر برندها از ۱۰شب روز پنج شنبه حراج اجناس خود را شروع می کنند.
اگر قبل از شروع بلک فرایدی لینک کالاهای مورد نظرتون را پیدا نکرده باشید و بخواهید که در زمان این تخفیف بین سایتها و فروشگاه ها دنبال کالای دلخواهتون بگردید قطعا زمان رو از دست می دهید چون هجوم و مراجعه کاربران به سایتها در زمان این حراج بسیار بالاست و احتمال اینکه کالای مورد نظر شما اتمام موجودی شود بسیار زیاد است. پس همیشه یادتون باشه که قبل از شروع بلک فرایدی لیست خرید خود را آماده کنید تا شما هم مثل همه مردم دنیا خرید پر سودی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

خرید در حراج جمعه

چگونه در بلک فرایدی خرید کنیم؟
جهت خرید در حراج بلک فرایدی فقط کافیست با یکی از روشهای زیر سفارشتان را ثبت کنید. همکاران پشتیبانی فروش فروشگاه اینترنتی دیلیپو سفارش شما بررسی و پالایش نموده و درب منزل به شما تحویل می دهیم.

۱-ارسال کد یا رنگ مدل مورد نظر به آیدی تلگرام : dilipobag@
2- ارسال کد یا رنگ مدل مورد نظر از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۲۴۲۹۶۴۶۹
۳-ارسال کد یا رنگ مدل مورد نظر در دایرکت صفحه اینستاگرام به نشانی dilipocom
4-ثبت سفارش در سایت فروشگاه دیلیپو به آدرس dilipo.com

خرید از دیلیپو در حراج بلک فرایدی

مطمئن باشید با تیم فروشگاه دیلیپو خرید دلچسب و لذتبخشی را در بلک فرایدی تجربه خواهید کرد. چون می توانید با قیمتی مناسب کالای با کیفیت را خریداری نمایید و بدون دردسر درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.