رویه بازگشت، لغو و تعویض کالا

فروشگاه اینترنتی دیلیپو با هدف ارایه خدمات پس از فروش در راستای رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، این امکان را فراهم نموده است که بتوانید تحت شرایطی جهت بازگشت زدن یا تعویض کالای خریداری شده، از طریق فرم تماس با ما، ارسال تیکت، ارسال پیام در پیام‌رسانها و یا تماس تلفنی با شماره ۴۴۳۵۰۳۳۷-۰۲۱ به ما اطلاع دهید. کارشناس دیلیپو مشکل مطرح شده از سوی شما را بررسی کرده و در صورت تایید، می­‌توانید جهت بازگشت یا تعویض آن اقدام نمایید. ضمنا کالاهایی که به عنوان هدیه‌ از طرف دیلیپو همراه سفارش برایتان ارسال می­شود، امکان بازگشت ندارند.

شرایط بازگشت و تعویض کالا
۱- خارج نشدن محصول از حالت اولیه: کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. خارج نشدن از پلمپ و بسته­‌بندی، جدا نشدن تگ، برچسب، مارک و سایر ملحقات کالا، الزامیست.

۲- تایید مشکل مطرح شده از سوی مشتری توسط توسط کارشناس دیلیپو: هنگامی که مشتری مسائل مربوط به کالا را به اطلاع ما می‌­رساند، این مشکل توسط کارشناس دیلیپو بررسی و کنترل می­گردد و در صورت تایید، مشمول شرایط بازگشت و تعویض کالا می‌شود.

۳- مغایرت مشخصات کالای ارسال شده با آنچه در سفارش ثبت کرده‌­اید: چنانچه مغایرت کالا بدون باز کردن بسته­‌بندی و خروج از پلمپ، قابل تشخیص باشد، مثل رنگ، باید کالا مطابق ضوابط بند یک، در شرایط اولیه خود باشد. چنانچه امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، مثل سایز، جهت بازگشت زدن می­بایست کالا در وضعیت اولیه و نو باشد و هیچگونه آثار استفاده نظیر آسیب­‌دیدگی، پارگی، لکه، خط خوردگی، تاخوردگی و تاشدگی، آغشته شدن به مواد لوازم آرایش، بوی غیر طبیعی، بوی عطر و بدن نداشته و یراق‌آلات، تگ، برچسب، مارک و سایر ملحقات کالا از آن جدا نشده باشد. الزامیست کالا در بسته‌­بندی و کارتن خود(در صورت ارسال بسته با کارتن) بازگردانده شود. در صورت پارگی و مخدوش بودن بسته­‌بندی و نوشتن توضیحات بر روی برچسب کالا و بسته‌بندی، آن را از شرایط بازگشت و تعویض خارج می­‌کند. لازم به ذکر است عکس کالاها که در فروشگاه ارایه شده است، جهت کمک به انتخاب مشتری است و بعضا ممکن است با کالای اصلی تفاوت­های جزئی داشته باشد، لذا با استناد به آنها نمی­توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالاست که در سایت فروشگاه بیان شده است.

۴-در صورت وجود ایراد در کالا، حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل فرصت دارید تا از طریق فرم تماس با ما، ارسال تیکت، ارسال پیام در پیام‌رسانها و یا تماس تلفنی با شماره ۴۴۳۵۰۳۳۷-۰۲۱ به کارشناس خدمات پس از فروش دیلیپو، درخواست خود را مطرح کنید. رسیدگی به درخواست­هایی که بعد از ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا ارسال می­‌شوند، میسر نخواهد بود. در صورت تایید کارشناس دیلیپو، حداکثر ۴۸ ساعت از زمان تحویل فرصت دارید تا نسبت به مرجوع نمودن کالا به آدرس دریافتی از کارشناس پشتیبانی و ارسال کد رهگیری پستی که از طریق آن، بسته را مرجوع نموده‌اید اقدام نمایید. بازگشت بسته‌هایی که تاریخ تحویل به شرکت پست، بعد از ۴۸ ساعت از زمان تحویل کالا باشد، از نظر دیلیپو قابل قبول نمی‌باشد و مشمول شرایط عودت و تعوض کالا نمی‌گردند.

در صورتی که کالا مشمول شرایط بازگشت و تعویض باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تحویل فرصت دارید تا کالا را به دیلیپو بازگردانید. در غیر اینصورت بازگشت و تعویض کالا مقدور نخواهد بود.

کالاهای غیرقابل بازگشت و تعویض
اکسسوریها به دلیل مسائل بهداشتی و حساس بودن کالا قابل بازگشت و تعویض نیستند.

وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت و تعویضی
کیفهایی که مطابق شرایط بالا امکان بازگشت و تعویض دارند، باید در وضعیت اولیه و نو باشد و هیچگونه آثار استفاده نظیر آسیب‌دیدگی، پارگی، لکه، چروک، آغشته شدن بدنه، دسته و بند کیف به مواد لوازم آرایش، بوی عطر و بدن نداشته و یراق‌آلات، برچسب، مارک، دکمه، تگ و سایر ملحقات کالا از آن جدا نشده باشد.
کالا باید در بسته‌­بندی و کارتن خود(در صورت ارسال بسته با کارتن) بازگردانده شود. در صورت پارگی و مخدوش بودن بسته‌­بندی و نوشتن توضیحات بر روی برچسب کالا و بسته­‌بندی، آن را از شرایط بازگشت و تعویض خارج می‌­کند.
کارشناس دیلیپو کلیه موارد فوق­‌الذکر را بررسی و کنترل می‌­نمایند و در صورت تایید ایشان، بازگشت و تعویض کالا امکان­پذیر خواهد بود.
پیشنهاد می­گردد که در هنگام تحویل کالا، سلامت فیزیکی یا هرگونه مغایرت آن را بررسی نماید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و دیلیپو مسئولیتی در برابر عدم سلامت و تعداد کالای ارسال شده نخواهد داشت.

کالا را چگونه بازگردانم؟
پس از اینکه ایراد کالای خود را حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تحویل، به اطلاع دیلیپو رساندید، کارشناس ما در اسرع وقت جهت بررسی مشکل مطرح شده، به شما پاسخ خواهد داد و اطلاعات لازم در خصوص شرایط و نحوه بازگشت کالا را به اطلاع شما می­‌رساند. لذا خواهشمند است بدون هماهنگی و تایید کارشناس دیلیپو اقدامی در خصوص بازگرداندن کالا انجام ندهید. در صورت عدم هماهنگی، مشمول استفاده از شرایط بازگشت و تعویض کالا نخواهید بود.
پس از هماهنگی با کارشناس خدمات پس از فروش در خصوص بازگشت کالا، الزامیست کالا در بسته­‌بندی و کارتن خود(در صورت ارسال بسته با کارتن) بازگردانده شود. در صورت پارگی و مخدوش بودن بسته‌بندی و نوشتن توضیحات بر روی برچسب کالا و بسته‌بندی، آن را از شرایط بازگشت و تعویض خارج می­‌کند. لذا در صورتی که کالا با جعبه ارسال شده باشد به هیچ وجه آدرس را روی جعبه اصلی کالا ننویسید و جعبه اصلی کالا را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
دقت نمایید که ارسال کالا حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تحویل امکان پذیر است و در صورتی که از ۴۸ ساعت بیشتر شود به هیچ عنوان امکان بازگشت و تعویض کالا وجود ندارد.

مبلغ کالای مرجوعی چگونه به من بازگردانده می‌­شود؟
کارشناس خدمات پس از فروش دیلیپو، پس از دریافت کالای مرجوع شده تایید یا عدم تایید ایراد آن را به اطلاع شما می­‌رساند. چنانچه که قصد تعویض آن را داشته باشید، در صورت موجود بودن کالا مطابق مشخصات ثبت سفارش شده، مجددا برای شما ارسال می­‌شود ولی در صورت عدم موجودی و یا عدم تمایل شما جهت تعویض، وجه آن حداکثر ظرف ۳ روز کاری از زمان دریافت کالای مرجوع شده، به شماره کارت بانکی که اطلاعات آن را اعلام می‌نمایید(شماره کارت بانکی که با آن در سایت پرداخت و ثبت سفارش انجام داده‌اید)، واریز خواهد شد. الزامیست که شماره کارت بانکی درج شده با نام کاربری شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت مطابق با ضوابط و قوانین، امکان بازگشت وجه مقدور نخواهد بود. همچنین در صورت تمایل، مبلغ کالای برگشتی در کیف پول مجازی شما شارژ می­گردد تا بتوانید از مزایای شارژ کیف پول و همچنین در خرید بعدی از آن استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که دیلیپو تعهدی در قبال پرداخت هزینه­‌هایی بجز پست از طریق شرکت پست را ندارد و سایر هزینه‌­ها به عهده مشتری است. ضمنا در صورت عدم هماهنگی با دیلیپو و عدم تایید ایراد کالا توسط کارشناس خدمات پس از فروش، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری است.
لازم به ذکر است در صورت تغییرات قیمت کالا در حین مراحل تعویض و مرجوعی، حقی را برای مشتری ایجاد نمی­‌کند و دیلیپو فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا که در فاکتور آن قید شده است را دارد.